Voxtron Communication Center

Voxtron

 

 

Voxtron Communication Center

Voxtron Communication Center jest multimedialnym rozwiązaniem wspierającym kompleksowo obsługę relacji z klientem. Może zostać łatwo dołączony do istniejącego systemu telekomunikacyjnego i infrastruktury IT bez konieczności poniesienia kosztownych inwestycji.
Voxtron Communication Center oferuje całą gamę funkcjonalności call i contact center dla outsourcingowych firm call center, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, instytucji publicznych i edukacyjnych, dostawców usług, baków, firm ubezpieczeniowych, itp. Unikalny i innowacyjny model licencyjny spełnia różnorodne wymagania w tym zakresie. Video >>

Rozwiązanie Voxtron Communication Center jest dostępne w 2 edycjach. Wersja Express odpowiada potrzebom małych i średnich firmy (SMB), gdy wersja Enterprise jest dedykowana dla dużych przedsiębiorstw i korporacji.
Voxtron Communication Center wyposażone jest w intuicyjny portal www do administracji i konfiguracji. Kompleksowa instalacja może zostać wykonana w krótkim czasie, a zarządzana nie wymaga dużego wysiłku.

Voxtron Communication Center:

  • jest oprogramowaniem wspierającym obsługę interakcji z klientem działającym z dowolnym (istniejący) systemem telekomunikacyjnym, wiecej >>
  • inteligentnie kieruje kontakty (połączenia telefoniczne, e-maile, faksy, web-chat, dokumenty, informacje Web) do najbardziej kompetentnej osoby wewnątrz organizacji,
  • umożliwia automatyczną, interaktywną obsługę w IVR, z obsługą technologii: automatycznego rozpoznawania mowy - ASR i przetwarzania tekstu na mowę - TTS,
  • filtruje bezpośrednie (osobiste) kontakty od ogólnych, skierowanych do grupy użytkowników,
  • oferuje Skill-Based Routing (SBR) jjako jedną z wielu dostępnych strategi kierowania kontaktów,
  • jest oparty o założenia Voxtron Universal Queue (UQ),
  • zawiera narzędzia Business Intelligence (BI),
  • posiada zintegrowany moduł rejestracji rozmów, z rozbudowanymi funkcjami wyszukiwania,
  • funkcjonalność CTI podnosi efektywność użytkowników,
  • oferuje funkcjonalne Software Development Kits (SDK) do integracji z zewnetrznymi systemami IT, CRM, ERP.